۲۰ مرداد ۱۳۹۱

خود ارضایی در زنان آری یا خیر..


Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/


خود ارضایی : یعنی فرد با خودش کاری کند که به اوج لذت جنسی برسد . تا بالاخره ارضا شود.
علل انجام این کار را می توان ، تنهایی ، رویاپردازی های جنسی ، صحبت درباره مسائل جنسی ، اعتیاد به این عمل و بعضی اوقات اجبار عنوان کرد.
در اینجا روی سخنم به زنان است.
ما نمی توانیم محدودیت سنی برای خود ارضایی قائل شویم. درست است که بروز این مشکل در سنین نوجوانی بسیار زیاد است ، اما چه بسیارند جوانان و حتی سالمندانی که هنوز به این عمل معتادند.و اعتیاد در هر کاری باعثه پدید آمدن معضل در آن کار می شود. همه ، تنها عامل خودارضایی را تنهایی می دانند. ولی آیا درست است؟
شاید تنهایی را بتوان بیشترین عامل دانست اما ممکن است بعضی افراد دیر ارضا باشند که با لمس و تحریک خودشان بهتر بتوانند،گام در راه بهتر ارضا شدنشان بگذارند.
در صورتی که فردی تا دیر زمانی اصلا سکس نداشته باشد،و اولین سکسش را در سنی شروع کند که دیگر تحریکات جنس مخالف اثری نداشته باشد می توان این فرد را جزء همین گروه دانست. چون تحریک جنسی دیر صورت گرفته ، در این مورد ،است که خود ارضایی بهتر از (ار دیگران ارضا شدن) می شود.
اگر بتوان خود ارضایی را به شکلی کنترل کرد که آسیبی به روابط زناشویی وارد نکند،صحیح است. اما اگر باعثه بی میلی به طرف مقابل شود ، اشتباهیست غیر قابل جبران.
زنان بر خلاف مردان ، راحت تر می توانند خود ارضایی کنند.چون نه آسیب جسمانی به آنها وارد می شود. نه آسیب اجتماعی...
در شرع ، خود ارضایی را یکی از گناهان کبیره نامیده اند. و احادیث زیادی در مورد حرام بودن این عمل آمده است. اما اشاره ای به زن نشده است. البته این را گفتم نه اینکه چون اشاره نشده ، پس انجام دادنش صحیح است. بنده فقط دیدگاه شرع را بیان کردم در صحیح یا غلط بودنه ، کاری ، خود فرد بهترین تشخیص را می دهد. اینجا نیز زنان، باز هم خط خورده اند.
 واقعیت جامعه ما این است که زنان از سکس فرار می کنند یا می کرده اند. و از روابط با مردان ، سر باز می زنند. روی سخنم با خانواده های سنت گراست. در این خانواده ها ، دختران مجبور به تحریک جنسی خود میشوند. تا بتوانند کمی از لذت جنسی با خبر شوند. انسانها چه سنت گرا ، و چه غیره ..همه به نوعی کنجکاوند . حال ، در چه زمینه و با چه عنوانی! فرقی نمی کند. و اینجاست که منع روابط نا مشروع ، باعث بوجود آمدن تحول در دنیای جنسی شان می شود.
یک دسته از زنان هستند که در ارتباط زناشویی درد بر لذت ارجحیت دارد و ارضا در این زنان هم بدونه سکس راحت تر است.
ساده بگویم ، شاید افرادی ، خود ارضایی را از دیگر ارضایی بهتر بدانند. چون حریم شخصی خود را دارند. حریمی که دیوارش می تواند از جنس کم رویی،سنت،مذهب،فرهنگ،جامعه و حرف مردم و و و....باشد.
 اما،یادمان نرود،که خود ارضایی همیشه هم نمی تواند نفی شود.چه بسا ، به موقع و بدون افراط توصیه هم می شود. باز هم می گویم اینجا فقط روی سخنانم به زنان است. مردان در این مورد ، به احتمال زیاد جواب معکوس می گیرند. 

فریماه

۷ نظر:

ناشناس گفت...

be nazare man maskhare hast in dige che mozoi hast shoma entekhab kardid?

ناشناس گفت...

بسیار موضوع جالبی هست و امیدوارم مسئله جنسی و تفکر اشتباه در این مورد اصلاح بشه

ناشناس گفت...

مسائل جنسی و بحث های روانی و درمانی و حواشی بسیار آن از موضوعات تحقیقی و پژوهشی و علمی در سطح وسیع و جهانی هست و تعجب میکنم که چطور شما به این موضوع میگید مسخره!
یعنی شما آلت تناسلی ندارید؟میل به سکس و ارضا شدن ندارید؟شاید هم با نواده آغا محمد خان قاجار طرف هستم!!!

فریماه گفت...

ممنون از دوستانی که پاسخ دادند. برای من پیغامهایی می آید و می پرسند آیا خودتان این کار را می کنید. در جواب این دوستان باید بگویم که اگر کسی از دزدی و تجاوز هم بنویسد آیا دزد است؟

ناشناس گفت...

kojaye dine mobin va por az ghalate eslam be zan be onvane ensan eshare shode ke tuye in mored eshare shode bashe.??

ناشناس گفت...

ناشناس
از لحاظ پزشکی در تمام دنیای غرب ثابت شده که خود ارضائی هیچ ضرری نداشته و ندارد. هر گونه اشکال در روابط جنسی را باید در همان روابط جستجو کرد نه در خود ارضائی شخصی. تکرار میکنم شما در تمام مجلات علمی خارج جستجوکنید میبینید که این گفته من صحیح است. پس بدون وجدان ناراحت اگر کسی دوست دارد به اینکار ادامه دهد. حتی برخی از روانپزشکان معتقدند که خود ارضائی حتی مثبت هم هست و انسان را به نقاط حساس بدنش و چگونگی لذت بردن از سکس را تجربه میکند و خود شناسی میشود در واقع.

فریماه گفت...

درسته دوستان عزیز
خود ارضایی نه تنها عمل بدی نیست بلکه در بعضی موارد توصیه هم میشود. این مبحث را به ندرت زنان مطرح می کنند. اما اینچنین تابو ها باید برداشته شود.