۹ تیر ۱۳۹۲

ببین جنسه ضد من

وقتی می بینم دختران سرزمین من از کمبود هایشان ، و از بی عدالتی هایی که در حقشان می شود  فریاد می زنند خودشحال می شوم
جاستینا در سطر سطر ترانه ای که خوانده ،هزاران حرف دارد. حالا شاید بسیاری از مردان ناراحت بشوند که چرا خواننده آنها را با این جمله "ببین جنس ضد من" خطاب کرده..!
 اما دوستان عزیز ، منظور جاستینا آن مردانیست که در خیابانهای سطح شهر روزانه هرزگی می کنند و این را نشانه مردانگی و قدرت می دانند. بیایید از خودمان شروع کنیم.مردان باید از خودشان شروع کنند احترام به زن نشانه زن ذلیلی نیست. متلک نگفتن به دختران و زنان نشانه بی عرضگی نیست نشانه شخصیت شماست.رابطه با دختران متعدد افتخار نیست ذلت است که شما متوجه نیستی.
 من آن روزی ترسیدم که مادری را با دختر نوجوانش دیدم که به فرزند پسر 5 ساله خود می گفت تو مرد مایی و باید مراقب ما باشی.
وقتی به کودک 5 ساله یاد میدهند که باید از زن مراقبت کند. چطور می توان حقوق زن و استقلال یک زن را در جوانی به او فهماند . حالا همان کودک 5 ساله بزرگ شده و به همان جنس دوم و زیر دست خود ناسزا میگوید چون قدرت دارد چون مادرش به او گفت جنس دوم است. چون از 5 سالگی برتری را احساس کرده. و همان کودک 5 ساله ، حس مراقب از ناموسش را دارد و آن را نقطه ضعف می داند پس برای خرد کردن شخصیت دشمنش ، فحش خواهر و مادر به او می دهد. چون این نقطه ضعف او هم است.
دوستان
برای ساختن جامعه ای ایدال اول باید زنان ما تربیت صحیح را بیاموزند.و برای این کار باید به حقوق خود آشنا باشند .بدانند دوم نیستند، ضعیف نیستند. توان زنان برابر با مردان است و شاید بیشتر از آنها.. این را دختران با ورود به دانشگاه توانسته اند ثابت کنند. امیدوارم روزی این واژه بانوان ممنوع را در هر شرایطی نداشته باشیم. راهمان ادامه دارد.

متن ترانه جاستینا
 میخوام حرف بزنم ولی کوتاه
آخه میگن حرف اگه کوتاه باشه زودتر به دل میشینه
این چیزایی که میخوام بگم تحقییر نیس
بفهم حرفایی که میزنم یه تهدید نیس

ببین جنسه ضد من
برا ادامه ی نسل همه چشما به تواِ
همه دعا به دوره شکمه مادری که میخواد منقلب کنه
اگه تو بیرون بیای دنیارو مضطرب کنه
ببین جنسه ضد من من تثبیت نشدم
من واسه تو یه موجودم که تعریف نشدم
تو تو دسته کسی بودی که از جنسه خودمه
تو گوشت خونده خنده ی من جلفه یه ذره
اگه ساعتای آخر شب واسه من حرومه
اگه فحش خارو مادر اصن واسه من نبوده
اگه تعجب نمیکنن از بد بودنت
اگه هم خوابیات نشونه ی سر بودنه
اگه کرم درختیم که تو دنبالشی
اگه بزنیو بری به من میگن لاشی
اگه فرق نیاز من و تو هرزگی میشه
اگه تن واسه تو یه چیز بی ارزشی میشه
اگه خیانت تو عدم زنیت منه
اگه خیانت من خلاف طبیعت زنه
اگه بعضی وقتا پولو به تو ترجیح میدم
اگه وقتی به پول میرسی من تعویض میشم
اگه گرگایی که با ناموست میپرنو میدری
اگه خودت گرگ میشی واسه ناموس دیگری
اگه مهم میشه بکارتو جسارتم
اگه وقتی منو میخوای که تو اسارتم
اگه تو بهشتم باشی چشت سیر نمیشه
اگه "گلم خوش"نباشه دلت گیر نباشه
اگه همیشه دنبال یکی بهتر از تواّم
اگه وقت یائسگی دیگه خارج از دورم
اگه من باعث جهنمی بودنتم
اگه تو وجودت.اراده ای مونده یکم
بزا بگم یه عمره که تو اسارتی
میگن ذاتت همینه توهین به این راحتی
بخدا این اگه ها فقط واسه ارزشاته
قبول بی ارادگی دِ آخه بگو تا کی؟
یه بارم تو به هرزگیام مهره نه بزن
یه بارم تو از خوبیات بخونو حرف بزن

ببین جنسه ضد من به این آزادی بخند
بفهم ارزشتو مرد به این آزادی بخند

ببین جنسه ضد من به این آزادی بخند
بفهم ارزشتو مرد به این آزادی بخندآره بخند...به این آزادی بخند....بخند


۲ نظر:

Jafar گفت...

زن تو جامعه اسلامی طوری تحقیر شده است ک زندگی بدون همسر را مرگ ارزو میکند و انجاست ک هرنگاهی رو الوده میبیند!!

همونطور ک مرد هرزه داریم زن هرزه هم داریم
نمیدونم چرا هرکسی از جنس مخالفش ظلم دیده یا بر علیهش مبارزه میکنه تا حد نابودی خودش یا نفرت پیدا میکنه و همه رو مثل هم میبیند

فریماه گفت...

من تا حد نابودی جنس مخالفم فعالیت نمیکنم. فقط احساس می کنم مردان سرزمینم کمی تندی لازم دارند برای فهمیدن حقوق زن